Ο Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Γ.Π.Α.) έχει κύριο σκοπό την αντιμετώπιση των παραπόνων που μπορεί να έχουν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Γ.Π.Α. κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Ως «παράπονο» εννοείται κάθε έκφραση δυσαρέσκειας ή διαμαρτυρίας που σχετίζεται με τη διάψευση των προσδοκιών του υποβάλλοντα, αναφορικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του Πανεπιστημίου. Αυτός ο κανονισμός εστιάζει σε θέματα που μπορούν να επιλυθούν εντός του Ακαδημαϊκού Τμήματος ή της Σχολής, ενώ σοβαρά προβλήματα που ξεφεύγουν από τον όρο του «παραπόνου», όπως θέματα κακοδιοίκησης, εκφοβισμού, παρενόχλησης ή πειθαρχικών παραπτωμάτων, εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Φοιτητή του ΓΠΑ. Μέσω της διαδικασίας της Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων, το Πανεπιστήμιο στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των προσφερόμενων εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών του.

 Στο Γ.Π.Α. έχει συγκροτηθεί Επιτροπή Ισότητας Φύλων και Καταπολέμησης των Διακρίσεων η οποία, μεταξύ άλλων, καταγράφει τις αναφορές και καταγγελίες για περιστατικά διακριτικής μεταχείρισης και σεξουαλικής παρενόχλησης ή παρενόχλησης λόγω φύλου και τις διαβιβάζει στα αρμόδια όργανα

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΠΑ

Ε.5.5-01-ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣΤΑΣΕΩΝ

ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ

 ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ-ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ